Ben ik aangekomen? - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Viki Iliev - WaarBenJij.nu Ben ik aangekomen? - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Viki Iliev - WaarBenJij.nu

Ben ik aangekomen?

Blijf op de hoogte en volg Viki

19 September 2014 | Australië, Melbourne

Na maanden verheugen eindelijk aangekomen in Melbourn (na 32 uur reizen!), waar ik eigenlijk verblijf in een suburb genaamd Brighton, aan het strand, yeah!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Melbourne!

Yeaaaaah!

Recente Reisverslagen:

17 December 2014

3 daagjes Wellington!

19 September 2014

Ben ik aangekomen?
Viki

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 1252

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 20 Januari 2015

Melbourne!

Landen bezocht: